13 Ocak 2011 Perşembe

allahıma bana bi darlanma geldi açılın lann!!!



- bu çinlilerin hepsi aynı anda zıplasa bilmem kaç büyüklüğünde deprem oluyormuş, peki hepsi aynı anda yellense kimyasal silah mı olacak? 

- madem isa geri gelecekti, kuran neden indi ki? kıyamet günü inananların hepsini peşine takıp cennete götüreceği sözünün verilmesinden birkaç yüzyıl sonra esas oğlanın aslında bir başkası olduğu anlaşıldığında kendini kandırılmış hissedip cebrail’in omzunda ağlamadı mı? cebrail’den de dert ortağı olmaz ki arkadaş, bildiğin ispiyoncu..

- canlı yayına bilmem nereden bağlanan muhabirler niye sunucu soru sorarken kafa sallarlar? sağır olmadığını ispatlamak için mi?

- ugg botları icat eden arkadaşa torna tesviyede kariyer teklif ediyorum. patik mi ayakkabı mı nedir yani bunlar?!

- “tükürürüm böyle sanatın içine!” ekolünden gelen başbakan istemiyorum!

- denize nazır mekanlarda içki yasaklanmış. yakamoza bakıp bakıp tefekküre dalarım artık, neyleyim?

- bu fikri akyüz denen şahsiyet neden her tartışmanın içinde arkadaş? hayır, bir bünyeye bu kadar da yüklenilmez ki. asabiyetten kalp krizi geçirirsem cenaze masraflarını bu çok bilmiş ödesin, vasiyetimdir!

- “arakibutirofobi” diye bir şey var güzel kardeşim, yerfıstığı yerken damağına yapışma olasılığından korkan insanların latince genellemesi kendileri. allahım ben neden bu kadar kompleks bir insan olamıyorum, yoksa geçirdiğim evrim yontulmaktan mı ibaret, demekten alamıyorum kendimi.

- “rezidans” namlı apartmanlar dikiyorlar, içinde hizmetçi odası falan var. imtiyazsız, sınıfsız bir halk hayalimin üzerine kürek kürek ölü toprağı atılmış, depresif bünyeme xanax neylesin?!

- beş para etmez kanunlarını bize dayatan murphy adlı şahsiyete teessüflerimi sunuyorum buradan. canım kardeşim deli misin yoksa psikopat mı? hem buldun da bizi dertlere gark etmekten başka ne işimize yaradı yani? her halükarda ters gidecek bir hayatta cırmalamanın mantığı nedir ya?!

- yeni bir buzul çağı gelecek, diyorlar; insanlık cro-magnon ataları kadar azimli bir yaratıcılıkta mı olacak yoksa “nerde bu devlet?!” diye çığrışacak mı, sosyal psikologlara sorasım var.

- hayır dediklerimin listesini yaptım, evetlerimden fazla çıktı. bu durumda ben anarşist miyim yoksa darbeci mi; cevap bekliyorum sayın başbakan!

- yılbaşında aldığım biletlere amorti bile vurmadı. buradan isviçreli bilim adamlarına sesleniyorum: anti maddeyle oynayacağınıza bahtsız genlerime merhem olun, ilk kazandığım ikramiyeyle cern’e cami yaptırmazsam benden adisi yok!

- o değil de, vallahi billahi çok mutsuzum, her an yumurta atabilirim; biri beni durdursun!!!


4 yorum:

  1. anarşist olma ihtimalin yüksek o değilse maddelere bakarsak kesin kes huysuzfobi var sende :9

    YanıtlaSil
  2. kısaca isyanım var ulan derdim.
    bu kadarını alt alta ıkınsam sıkınsam dizemezdim yahu...

    YanıtlaSil
  3. siminya,
    anneme sordum, ne anarşistsin ne darbeci; senden bi halt olmaz, dedi.. inandım ben ona. ama huysuzluk kabülümdür :)

    YanıtlaSil
  4. nalan;
    ben de genelde özet geçerim ama burama kadar geldi yani, sorma..

    YanıtlaSil

doğaçlama iyidir..