11 Nisan 2011 Pazartesi

vaka-i sümeyye

haşmetlü padişahımız I.recep'in kerimesi sümeyye sultan, "genç osman" adlı oyunda kendisine ayıpçı hareketler yapıldığını, bununla da yetinilmeyerek "haka dansı"na kalkışıldığını söyleyerek beraberindeki 150 kişilik polis kafilesiyle tiyatroyu terk eylemiş...


sabahtan beri çeşitli kaynaklardan hem haberi hem de habere yapılan edepsiz yorumları okumaktan gözlerim şaşı oldu desem yeridir.. buradan yorum sahiplerine ninemvari sesleniyorum: "ya ne olacağıdı?! dünyanın bile onların etrafında döndüğü erdoğanzade'lerin feriştah sendromlu çiçeği nur yüzlü sümeyye, kendisine göz kırpan oyuncunun kaşını gözünü sineye çekip namusuna halel mi getireydi?"


olmaz öyle şey, titreyin ve kendinize gelin efendiler!!! bak "efendi" diyorum bir de, "lan" demem lazımdı. empati bilmeyen hayvan seni! yorum yapmaya kalkmadan, kaşı-gözü oynak bir adamın genç bir kızın psikolojisine verebileceği hasarı düşün önce, hıyar! ben düşünüyorum mesela, gözümün önünde aynen şöyle bir sahne canlanıyor:


+ anne! annecim!
- sümeyye? sen tiyatroda değil miydin, ne oldu yavrum?!
+ gözleriyle yidi beni hayvan, bakışlarıyla soydu.. edeleli kollarına kirpiklerinin gölgesi düşüyordu! ühü!
- kim o alçak sümeyye? söyle diyorum!
+ hadi o neyse ama bi de haka dansına başlayınca.. böyle gözlerimin içine baka baka... daha da gitmem ben tiyatroya!
- koş diyorum tayyip bey, kızın ırzına geçer gibi olmuşlar sen hala uyuyorsun!
+ ne diyosun hanım, nerede olmuş?
- tiyatroda ayol..
+ hiyeeyttt! tükürürüm lan ben böyle sanatın içine! tiz devlet tiyatroları kapatıla, en yağız yeniçeriler tarafından o zındığın ırzına geçüle, ertesinde yeni zellanda'nın kayaluk sahillerüne atula!!!
- padişahım çok yaşa!!!


eh, ucube heykel, başbakana hakaret eden blog, ecdada küfreden dizi, hükümeti devirmeye yeltenen kitap falan derken tecavüzcü barındıran devlet tiyatroları da kapatılır böylece.


hepimiz rahat ederiz, çok iyi olur, çok da güzel olur, tamam mı?!!





|

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

doğaçlama iyidir..