8 Mayıs 2011 Pazar

anneler günü özel seçkisi

sahne 1: anne, baba, mefisto oturmuş televizyon izlemektedirler...

mefisto: öff ya adama bak, çok seksi!
anne: pu sana! kime çektin bilmem ki, terbiyesiz!
mefisto: e ama ööle.. göz var izan var. baba ya seksi diil mi şimdi bu adam? 
baba: bak kızım bak, helal olsun! söyle hangisini beğendin, gidip istiicem kızıma ben.
anne: (babaya hitaben) sana da pu! ama hata bende tabii, neyle evlendin ki kızı ne olsun? puuu ikinize de!
mefisto: kızma sultanım, ehehe..

***

sahne 2: mefisto giyinmiş, fikir almak için anneye danışmaya karar vermiştir...

mefisto: anne ya nası oldu bu bööle?
anne: iyi olmuş da..
mefisto: ne?! bak olmamışsa çıkarcam söyle bi..
anne: o diil de, kilo mu almışsın sanki?
mefisto: nası yani ya?! ya herkesler kızını över, sen de bööle..
anne: yok yani iyi bi şey diye söyledim ben. zaten bi şey yediğin yok, iyi olmuş böyle yüzün toparlanmış. güzel güzel..
mefisto: ühüüü! 

***

sahne 3: anne memleketten kızının yanına gelmiştir. her zamanki gibi ev dağınıktır..

anne: aah aaahhh! ben de kız doğurdum diye seviniyorum bi de..
mefisto: alla allaaa.. kız değil miyim işte ben?
anne: kıçını toplayamayan kız mı olurmuş? elalem görse, "bunu doğuracağına bi top kumaş doğursaydın, don falan diker ailecek giyerdiniz hiç olmazsa" diye güler bana!
mefisto: üff anne ya tamam topluyorum ya..
anne: üf denmez anneye! ya diye hiç denmez! elalem görse "hanım hanım, ne biçim kız doğurmuşsun, bunun dili boyundan büyük!" demez mi? der!
mefisto: %#@?!

***

sahne 4:  mefisto hal hatır sormak için annesini arar...

mefisto: naber anne?
anne: sen beni niye aramadın bakiim dün?
mefisto: ya aradım. sen banyodaymışsın, babam çıktı telefona. onunla konuştuk.
anne: baban ayrı ben ayrı! bundan sonra her gün benimle de konuşulacak! baban mı doğurdu seni?!
mefisto: hönk!!!

***

sahne 5: başka bir gün, yine telefonda... 

anne: ceylanıım?? kara gözlüm benim?
mefisto: naber kız?
anne: annelik böyle işte. sen o kadar iltifat eder, sevgi sözcükleri söylersin; o da tutar sana "naber kız?" der! aahh ahhhh...
mefisto: ya anne ben şaka olsun diye şeyettim, valla bak..
anne: sus! annen değilim ben senin! başka bir kız doğurucam, onu sevicem!
mefisto: ya ama ben ne olucam yaa???
anne: seni de cami önüne bırakırım!

***


sahne 6: bir haftalığına ailenin yanına gidilmiş, bırakacak kimse olmadığından kedi de götürülmüştür. anne sabah uyandırmaya odaya gelir, mefisto'nun başında bekleyen kedi de hırlayarak tırnak göstermekte beis görmez...


kedi: hırrrrr! mııırrrrr!
anne: aa ne oluyor be? kendi doğurduğumuzu sevemeyecek miyiz artık?!
kedi: (ısrarla ve hiddetle) hhhhııııırrrrrr!!!
anne: hadi oradan! ben doğurdum onu tamam mı? canım çıktı içimden çıkarana kadar. hırr'mış! edepsiz hayvan seni!
mefisto: (uyanır ve dumura uğrar) anne? kediyle mi kavga ediyosun sen ya?
anne: hiç terbiye verememişsin sen bu hayvana. ne büyük biliyor ne bi şey! çocuğun da böyle olacak senin!
mefisto: puhahaha!

***

sahne 7: anneler günüdür, mefisto annesini arar...

mefisto: anneler günün kutlu olsun sultanım..
anne: teşekkür ederim canım benim. allah eksik etmesin seni hayatımdan..
mefisto: seni de eksik etmesin, sen hiç gitme!
anne: belli mi olur? bir gün elbet gideceğim.. sırayla olsun da güzel kızım.
mefisto: (hüzne gark olmuş, gözleri dolmuştur) ya anne valla ardından gelirim bak yeminle. deme öyle şeyler ya. fırk!
anne: tamam tamam. yemek yedin mi sen bakiimm?
mefisto: höö?!!




|

2 yorum:

  1. hahah hiç mi değişmez bu anneler ya??? hep bi laf sokuşturma hali:):):):) cookk tatlılar azizimm çoook bize cocuk derlerde onlarında bizden kalır yanı yok:):):):)

    YanıtlaSil
  2. annelik okulu diye bir yer var zannımca arya. hepsi orda öğreniyor aynı türden konuşup trip atmayı :)))

    YanıtlaSil

doğaçlama iyidir..