10 Aralık 2009 Perşembe

röntgenciyim, röntgencisin, röntgenci!


son bir kaç gecemi hayvanların çılgın seks hayatı şenlendiriyor okuyucu. national geographic'in bir belgesel dizisi var: hayvanların seks hayatı. bölümler halinde yayınlanmakta. belgesel dedik, genel kültür dedik, ahlakımız bozuldu yemnederim. öyle böyle değil, bu dört ayaklıların içine fantazi şeytanı kaçmış tevbe bismillah. bir de benden söylemesi, bak izlerken televizyonun başında uyuklama; rüyana giriyor edepsizler..
  • kutup ayılarının çiftleşebilmek için dişinin izini sürerek 30 km yol yaptığını, yol boyunca 90 kg zayıfladığını, dişininse peşine düşen erkekleri beklerken karlara belenerek keyif yaptığını,
  • penisinde kemik bulunan tek canlının erkek kutup ayısı olduğunu ve zorlu bir seks sırasında dişiyi memnun edebilmek için uğraşırken bu kemiğin kırıldığını,
  • fillerin penisinin 2 metreden uzun olduğunu ve manevra(!) kabiliyetinin bulunduğunu,
  • bonobo denilen, primat ailesinden bir maymun türünün günün büyük kısmını seks yaparak geçirdiğini, partner açısından hiç de seçici davranmadığını, büyük-küçük, dişi-erkek demeden oral seks dahil her türlü pozisyonun barındığı bir ortam kurabildiğini, 
  • ağustos böceklerinin 17 yıl toprak altında kaldıktan sonra topluca yüzeye çıktığını ve kabuk değiştirmekle başlayıp ölümle sonuçlanan seks ritüellerinin 47 gün sürdüğünü,
  • dişi ağustos böceklerinin en güzel müziği yapan erkeğe tav olduğunu, 
  • dişi balinanın kimseyi boş çevirmeyip, arka arkaya beş-altı erkekle birlikte olabildiğini,
  • erkek balinaların acayip centilmen olup dişiyle çiftleşebilmek için terbiyeli bir şekilde sıra beklediğini, ve zaten dişiyi en son ilişkiye giren erkeğin döllediğini, 
  • cinsini unuttuğum bir kemirgenin erkeğinin günlerce süren çiftleşme esnasında harcadığı efordan dolayı postundaki tüylerinin dökülüp kelimenin tam anlamıyla "kuruyarak" öldüğünü,
  • dişi akrebin tıpkı peygamber böcekleri gibi seks partisi bitince erkeğini öldürüp yediğini,
  • istiridyelerin çiftleşme için hangi cinsin avantajlı olduğuna bağlı olarak duruma göre cinsiyet değiştirebildiğini,

biliyor muydunuz?

ben bilmiyordum, öğrendim şükür. genel olarak kültürüm arttı, huzur buldum, artık daha entellektüel bir yaşam tarzını benimseyeceğim.

bu arada, kutup ayılarının penisindeki kemiğin avcılar tarafından çıkarılıp başı altınla kaplanmak suretiyle çay kaşığı olarak kullanıldığı gibi gereksiz bir bilgiyi de bir talihsizlik sonucu öğrenmiş bulunmaktayım. üstelik asla unutamayacağımı bildiğim halde hafızamdan silmek için efor harcıyorum. sen de bil, sen de unut!

11 yorum:

  1. şunu bende izliyim ya :) Fillerin manevra kabiliyetini merak ettim ehueheuhue :))))

    YanıtlaSil
  2. olmaz olsun, rüyama girdi, ızdırabım oldu o kabiliyet benim! ;p

    YanıtlaSil
  3. filleri, akrebi ve istiridyeyi biliyordum da şu kutup ayısı ile kemirgen arkadaş şoketti beni. dişi balinalar da az değilmiş hani :D

    YanıtlaSil
  4. Pekçok hayvanın penisinde kemik var yannız, sadece kutup ayıları olduğu doğru değil yani. kedi - köpekte var mesela =) ismi de yaratıcılıktan ziyadesiyle uzak: os penis.

    evet veteriner hekim adayıyım ben!

    YanıtlaSil
  5. çetelesini yazman bizi de aydınlatmış teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  6. Dr.Ceykıl, her türlü dişiden korkacaksın arkadaş, ben bunu bilir bunu söylerim.

    YanıtlaSil
  7. Scissorhands hocam, bir müstakbel veterinerin karşısında iddia etmek ne haddime? valla ben de neyşınıl'ın yalancısıyım. yalnız bir an için, kedi-köpeğin penisinden de çay kaşığı yapmıyorlardır umarım, diye dua etmedim değil..

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. koyusiyah, ne demek yahu? varlığım varlığınıza armağan olsun :)

    YanıtlaSil
  10. mutluluk çubuğunu da unutmayalım :P

    YanıtlaSil

doğaçlama iyidir..